Min klass...

Känner att jag vill ta upp det här om min klass igen... Här komer en länk för er som missade det!

http://likenothing.blogg.se/2011/june/skolavslutning.html#comment )



Som sagt så trivs jag inte så bra i min klass och har aldrig gjort det. Först vill jag bara säga att jag inte skrev om det för att dom i min klass ska börja acceptera mig. Jag har slutat bry mig. Jag skrev det inte heller för att såra någon, och jag tycker själv inte att det verkade som det. JA, det kommer bli skönt att slippa "er" ett tag nu. Men som sagt så pratar jag inte om alla. I sjuan tyckte jag att skolan var jäkligt tuff och det berode mycket på att jag inte hade vänner i klassen som de andra. Självklart var jag inte ovänn med alla, vissa kunde komma fram och prata då och då men ingen skulle ju direkt vela prata utanför skolan? Så som sagt, sjuan var tuff...



Jag mår bättre nu och jag har insett att min tid kommer den också! Det får ta den tid de tar. Jag har vänner och dom betyder allt för mig. Men jag står hellre ensam en att vara någons sista val. Och ni som läser det här och inte förstår mig borde tänka till lite extra. Jag vet att några i klassen inte känner sig "välkommna"  Och ni som nu läser det här kan säkert komma på vilka jag pratar om. Jag gissar mig inte fram när jag skriver det här utan jag har pratat med folk också.

 

Jag vet också att en av er läste det här och tog illa upp. jag svarade på din kommentar i förra inlägget ♥



Bilder på mig från sjuan:








Som sagt... Jag mår betydligt mycket bättre nu :)


Kommentarer
Postat av: rebecka udd

Fråga mig vad du vill i min frågestund på bloggen! :)

http://oliversfavorit.blogg.se/2011/june/fragestund.html



Ber hemskt mycket om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer! <3

2011-06-24 @ 22:05:04
URL: http://oliversfavorit.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 21:15:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0