Skolavslutning

Först vill jag säga n sak till min klass... TITTA BORT! Tror inte att någon bryr sig men jag orkar inte era kommentarer längre.

Nea :)



Kören



Elin, Edla, Nea :)



Edlas hår! :O



Karro!



Mathilda :) Och den söta tjejen till vänster är jag inte 100% säker på omm hon ville vara med i bloggen så jag skriver inte hennes namn ;)



Haha nea blev med på många bilder! :O Ewe till höger :)



(kameran hitta ingen fokus)

Jaha... Får väll säga förlåt i fall ni läser ändå... Så jävla skönt att slippa er! Haha mina lärare frågar jämt "trivs du bättre i klassen nu?" Jag svarar bara "nej, och det kommer aldrig att hända!" Och nu tycker ni att jag är jätte negativ men saken är den att jag är allt annat än negativ... Jag vill ha äkta vänner och det kommer jag att få.

Självklar pratar jag inte för alla nu... Men de flesta i klassen säger alltid "ingen är utanför" eller "det finns ingen gruppering i våran klass" och "Alla har det så bra här" Men jag ska säga er en sak... några av er gjorde sjuan till ett rent helvete. Det roliga är att ni inte vet om det. Haha nu tänker alla "nej jag har inte gjort henne något... hon kan inte mena mig..." Haha om ni bara visste...

 

Jag har det bra nu. jag har int den perfekta klassen som alla drömmer om men jag har kommit över det! För den viktigaste personen i mitt liv är jag. Ni kan inte sänka mig längre.

 

Haha Om ni nu läste... jag varnade er.

 

I'm happy now! :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

söta tjejer (:

2011-06-11 @ 23:27:16
Postat av: cecilia axelsson

ursäkta emelie, men jag kan inte hålla med dig om någonting. nu skriver du allt onödigt tycker jag.

jag tyckte faktiskt om dig och pratar alltid med dig i skolan. jag bjuder för det mesta in dig att gå med mig i korridorerna. jag vet att du skrev INTE ALLA men jag tog åt mig iaf. skriv inte sådär. för vi tycker absolut inte så om dig. du får bjuda med dig själv för du kan inte förvänta dig att vi alltid kommer att göra det!

ps. är inte arg på dig <3

2011-06-23 @ 17:13:38
Postat av: Emelie

svar till cecilia axelsson: Jag förstår att du tar åt dig av det här, och det var tanken. Det här är inte skrivet till DIG! Men när folk "bjuder in mig" för att bara gå och prata så beter sig många som att de inte kände mig. Folk svarar inte när jag pratar,utan de tittar bara bort eller springer iväg för att de hellre vill prata med någon "viktigare"



Jag vill inte bjuda in mig själv eftersom att jkag inte längre är intresserad av att ha min klass so vänner. Och det är lungt för mig... min tid kommer, men inte i den här skolan. Och som du kanske märkte så var jag OFTA borta från skolan i sjuan... Och jag går nästan aldrig på "klassaktiviteter" Och jag vet att de flesta inte håller med mig och det är DET som stör mig mest, Att ingen ser att alla faktiskt i nte trivs.



Förlåt om du känner dig träffad<3 som sagt, det var inte skrivet till dig<3

2011-06-24 @ 12:44:31
URL: http://likenothing.blogg.se/
Postat av: Evelina fromell the king;)

Har bara två saker att säga 1jag vet hur du känner dej var exakt så för mig i början av sjuan och 2 jag vet vad du menar när alla lärare frågar hur tycker ni klassen är så säger alla vi är alla kompisar vi står varandra nära ingen är utanför, för fan öppna ögonen idioter är det ändå jag tänker jag hatar när man pratar med någon och dom hör en men inte svarar en det är speciellt några i våran klass som gör det! Det finns många i våran klass

jag tycker om men vissa är så falska speciellt när dom påstår att allt är bra och bla bla bla och nu i åttan har vi två inte pratat alls så mycket eller umgåtts men i nian bli det bättring jag lovar <3 vill bara säga att jag finns gumman jag säger inte att du bara ska sätta dig ner och säga allt jag menar att jag finns här vad du än vill mig :*

2011-07-13 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0