Smile baby, smile!

Nu har jag kommit hem från Johanna. Känns som att jag bor där nu för tiden! Måste bara få skriva av mig lite om det känner jag… (bara för att jag vet att hon läser) ;) Haha nejdå, men det känns bara så sjukt skönt att ha någon som alltid finns nära och som man kan dela allt med! Asså jag lovar, vi äter ihop, går på toa ihop, duschar ihop, skrattar och driver med varandra… ALLT! Haha för mycket info? ;) VI har alltid roligt när vi är med varann! Är typ sjuuukt taggad inför våra sommarplaner…!

 

Nej, nu tänkte jag köra lite kvällsträning så att jag är klar sådär lagom till mammor och minimodeller! (älskar ytliga program som retar folk) Haha!

 

(glad tjej)

Puss på er där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0