Vattenkrig?

Nu har jag fått nya ideér igen och jag måste få skriva av mig!! Det är nämligen så att jag och några vänner i skolan har bestämt oss för att göra sista året i skolan tillsammans minnesvärt! Sen Kommer vi alla gå skilda vägar i olika skolor… SÅ! Vi ska ha ett stort vattenkrig! ”men oj” tänker ni, men detta är inget vanligt vattenkrig. Vi ska bland annat vara i lag (3-4 lag med 2 i varje lag) Och så ska vi starta i skolan och ta oss ner på stan! Eftersom att vi tänker ha färg i vattnet så ska alla ha vita linnen så vi får färg överallt! Varje lag är ett eget land och har en varsin färg på vattnet så man ser vem som fått flest träffar sen!:D Alla ska vara krigsmålade när vi springer runt på stan också, det blir awsome! Vi har redan bestämt oss för att göra detta så vi bryr oss inte om vi får skit av lärarna (jag är en sån som aldrig gör fel annars) Det värsta som kan hända är att vi får göra rent efter oss! :D

 

 

 

Bilder från weheartit.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0