confused

Mitt humör är som en jävla stutsboll just nu! upp & ner hit & dit och så vidare... Haha jag är nog inte så rolig att ha och göra med just nu... Ena sekunden är jag jätte ledsen, sen känns allt ändå helt okej och sen går det över till "ahmen vafan, vad fan tjänar jag på att sitta här och deppa!" Så springer jag nr för trappen, rak i ryggen med ett leende på läpparna, tar ett glas mjölk, går upp, fortsätter deppa... Hahaha jag är ju helt otrolig!

 

Sen känner jag bara att "vafan då, vad fan gör jag med mitt liv?" Jag tar aldrig några risker. Jag är den som sitter hemma och tittar på tv efter skolan...? Så skulle jag ju aldrig vilja beskriva mig själv!? Kan det vara för att jag bor i en liten skvallerstan där ingen kan vara anonym...? Kanske bara borde flytta... xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0