Japan



Det har alltid varit en stor dröm för mig att åka till japan... Ni har säkert redan hört om det här så jag tar det bara lite kort. Jo, för er som inte vet så har Japan drabbats av en jordbävning som har lett till en tsunami (fodvåg) Som sedan har lett till att två kärnkrftsreaktorer har exploderat (snart också en tredje...)


Känns verkligen förjäkligt att man inte kan göra så mycket :/ Det ända man kan göra är väll att skänka pengar och i alla fall tänka på dom drabbade och bara hoppas på det bästa! Det ska i alla fall jag göra. Och jag vet att Japan är ett av världens rikaste länder Men det här kommer ju sätta stora spår i deras ekonomi.

Jag har hur mycket som helst att säga om det här, men jag håller tyst och tänker på de drabbade och är glad för att folk bryr sig och är där just nu för att hjälpa! Starkt av er ♥


Kommentarer
Postat av: evelina fromell

du när vi fyllt 15-16 tycker jag att vi drar dit på en resa du och jag:D<3

2011-03-15 @ 20:51:26
URL: http://fromell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0