Stil...

Något av det bästa med sommarloven är att man inte behöver anpassa sig efter vad som förväntas av en. Till exemel, om man vill byta stil... Om man ena dagen ommer med bara svarta kläder, svart smink, svart hår osv osv... Då skulle alla titta och tycka att det var jätte konstigt i fall man plötsligt bytt stil över en dag...? Man borde väll få ändra sig som man vill, Right? Jag påvärkar väldigt mycket av att alla ber mig att bara bära vita kläder, sätta upp håret och visa armarna. Jag är dock inte där än eftersom att alla skulle reagera... Men nu i sommar så börjar min förändring! De flesta har ändrats över sommaren så då lägger inte alla fokus på mig :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0