Hissar & Dissar



1. Falska människor! Ni som säger "jag finns" när det har hänt något, men när det väl gör det vart finns ni då lixom? :S (sorry om jag tar upp det igen, Men FAN va skönt att slippa er i 2 månader!)

2. Elaka kommentarer på internet... Asså behöver jag säga mer om det? Jag förstår bara inte :S 

3. Alla sjuka ideal! Varför!? Vem har bestämt att man måste vara smal och ha stora bröst!? Sjukt...

 


1. jessica simpson the price of beauty! De visar dock samma avsnitt hela tiden... :(

2. Sommar... äntligen!

3. H&M! Skulle inte klara mig utan h&M...

 


Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej, jag ser att du kollar.

Kolla inte då.

Sluta då.

Men varför fortsätter du?

HÖR DU DÅLIGT!

jag sa sluta!

skyll dig själv då!

Det här är sista gången!

KOLLA INTE!

erkänn du läser och kollar

fortfarande synd.

annsoh.blogg.se

2011-06-16 @ 20:25:15
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0