Bad days

De senaste dagarna har jag int gjort NÅGOT rätt... i alla fall inte enligt alla jag varit med... Dock så vågar ingen säga det till mig. Bara en. Jag hatar att vara negativ i bloggen men ingen "bloggerska" kan ha det perfekt jämt. Idag har jag bara tyckt synd om mig själv. Jag har bara hatat världen. Jag gick ut i skogen och satt där i nästan tre timmar. Det känns som att allt jag har byggt upp bara rasar framför ögonen på mig. Men har man en gång byggt upp något, så kan man göra det igen! Det är jobbigt just nu och jag kanske kommer att må såhär i några dagar... Men vad gör det om hundra år? I better keep on walking.







Det får ta den tid det tar... En sak är nästan helt säker, trots att det är svårt att förstå... Det blir bättre. Saker som inte skadar mig gör mig starkare! 


Kommentarer
Postat av: i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

haft en bra måndag? (:



KRAM!

2011-06-06 @ 20:59:35
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0