Kommer tillbaka

Förlåt att jag inte har bloggat på länge... Jag har haft väldigt mycket att tänka på. Nu har jag varit med Ebba i... 4 dagar+ jag kommer inte ihåg hur lännge^^ Och så har jag träffat henrik också, jag ska förhoppningsvis träffa honom i helgen också.


Datorn är trasig så det är också en anledning till varför jag inte har bloggat. Jag kommer kanske blogga lite från mammas data innan den andra är fixad. det betyder dock att jag inte kommer kunna lägga upp så mycket egna bilder eftersom att mamma inte har photoshop och jag tycker att det är jätte tråkigt att lägga upp ofixade bilder!




Jag vill inte vara negativ i bloggen. och det tycker jag inte att jag är heller, men jag känner mig förvirrad. Men vad är det som säger att det måste vara dåligt? Det kan vara ganske skönt att inte alltid veta hur vad man känner också. Jag känner mig inte jätt lycklig just nu men jag mår inte heller dåligt :) Det känns som att jag väntar på något, kanske något dåligt, kanske något bra? jag ve i alla fall att allting som händer har en mening. och det är väll egentligen allt som betyder något...? Right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0