back in time

Det är inte klokt hur mycket man förändras genom åren! Så nu tänkte jag lägga upp en BILDBOMB från för i tiden ;)



Haha... Jag köpte löshår som jag använde EN gång! (ni vill inte veta vad som hände med den)




Tro det eller ej men det här var min "emotid"  Haha jag har dock alltid älskat att fjanta mig ;)




Det här KAN vara den första bilden jag la upp på bloggen!




Jag ock petra... Shit! xD januari 2009 pinsamt...

 


Ja, vad ska man säga om den här bilden? Jag mådde inte så bra på den tiden.




haha, peruk! (det är inte fejktårar, det är skoggor) ;)




Petra i Uskavi i början av sjuan ;)




Haha den dagen glömmer jag aldrig...




Ock där har vi löshåret igen... *suck*




Åh! Här har vi älskade ljungskile! Kommer snart igen!



Haha...



Hemma hos elin förra sommarn <3 Saknar dig vännen <3




Fjortispose!


Nu kom jag på vad jag ska göra! jag ska leta fler bilder som inte nes jag har sett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0