Dag 2 - min önskelista!

Förlåt för så sent inlägg! Glömde på något konstigt sätt bort att det är en ny dag -.-"
Och att jag ska fortsätta på listan!

Ja... det finns mycket man önskar sig här i livet eller hur?

Men jag ska vara ärlig ock säga att jag har inte tänkt så mycket på vad jag önskar mig för jag är fortfarande jätte nöjd från julafton! :) Jag fick allt som jag då hade önskat mig! :)

Det som står på tur nu är väll det nya tomb raider spelet... och en data som klarar av det! xD Annars är det väll det vanliga? Kläder, smink osv..

Jo! en sak finns det! Få gå till en duktig frisör och färga om mitt hår! ill ha dt mycket ljusare men jag vågar inte bleka "själv" längre... OCh hårförlängning hade ju inte skadat... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0