Dag 1 – Presentera mig själv.

Så.. Jag heter Emelie, jag är fjorton år (15 i maj) Jag bor mitt ute i skogen men drömmer om att hitta ut bland alla träd ock buskar och få se världen! :) ja.. vad kan man säga mer? jag Jag är väldigt intresserad av musik och foto bland annat. Jag tycker att det är viktigt att få leva som man själv vill leva. Jag strävar efter att få uppnå alla mina drömmar (som de flesta andra?) haha, nej men vad kan man mer säga? :S Det låter som att jag skulle vara exakt som alla andra, men där tar ni väldigt fel! Jag och min familj är väldigt... udda ^^ jaa... det behöver vi nog inte prata så mycket mer om, då skrämmer jag nog iväg er... xD hehehe Älskar min familj även fast ni är som ni är.. ;) ♥

 

Jaha, det får väll duga? ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0