Dags att snacka allvar...? ;(

 

Nej då, Tänkt bara slänga upp ett inlägg om sånna här som rorar sig med att trycka ner andra! Jag fick nyss 7 kommentarer (alla på olika inlägg) en av dom var faktiskt posetiv :) Men de andra kommer från samma person. Det klart att det känns först när man läser dem men vafan, får jag en posetiv kommentar så väger den mer än tusen negativa! :) Jag måste ju också säga att jag känner mig smikrad av att en person sitter och kollar igenom hela mitt register ;) Kommentarerna är skit samma, om man rorar sig med att försöka trycka ner andra så visar det bara på vilket tråkigt liv man verkar ha :(

Jag är Jag, vad fan kan jag göra åt det lixom? ;) Nej men jag kan i allafall stå rakt och säga: if you don't know me, don't hate me. If you dont love me, just fuck off ;)

haha nej men seriöst ^^ Jag behöver inte vara älskad av alla, jag vet att jag har folk som älskar mig och det är allt som betyder nått :) ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Skönt att höra, allt är bra med mig! (:

2011-02-27 @ 15:41:31
URL: http://raspberrykisses.blogg.se/
Postat av: Jonna (:

fin blogg! :)

2011-02-27 @ 16:10:31
URL: http://jonnaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0