Tidsinställt

Hej på er! Nu sitter jag förmodligen ute och myser i julshoppingen med mamii! Om jag känner oss rätt så sitter vi säkert på något fik någonstans och dricker varm choklad och kaffe… Ibland får man faktiskt :)

 

Tänkte lägga upp ett långt inlägg om något viktigt här i livet men jag kommer verkligen inte på något just nu… Skönt! Det här får bli en sån där dag då jag inte tänker alls utan bara lever (som alltid när jag får shoppa…) Haha det var ett tag sen, fick lite pengar av pappa också så det kan bli lite dyrare julklappar i år! Nej nu orkar jag inte skriva nå mer… Jag Slänger nog upp ett inlägg i kväll när jag kommit in på hotellet! Blir nog att köpa massa godis och titta på en film på rummet… Känner att det här kommer bli en onyttig dag…

(ska fixa "dagensbilderbilden" så den passar med bakgrunden...)

 

 

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0