Städar

Ska snart bädda rent i sängen men jag tänkte slänga in ett inlägg först. Idag har jag sista volleybollträningen för i år… Sorgligt :( Men men… Jag och Johanna har bestämt oss för att smyga oss in på gymmet minst två dagar i vecka istället! Vist är det typiskt att varje gång man har bestämt sig för att städa eller något annat sånt tråkigt så kommer man på 100 andra saker som man hellre vill göra!  Men om jag skyndar mig nu så kanske jag hinner göra något bättre sen… Puss!


Forget your boyfriend... Måste ha!

Kommentarer
Postat av: RedCandy

Sv; Tackar. Jo men det har du rätt i nu när man tänker efter lite ^^

2011-12-15 @ 19:57:36
URL: http://redcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0