Mat & film

Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv för att jag är för trött för att orka göra något. Så jag tänkte slå på en film och sitta och glo på tills jag somnar.  Jag har som sagt redan kollat på en film med brorsan men jag somna i mitten… Vill bara tillägga att jag somnade en gång till efter att ha städat kylarna. Och så kom pappa hem och väckte mig och hade köpt pizza… Jag äter (och sover) jätte dåligt nu för tiden :S Och jag kände mig jätte elak när pappa hade köpt en hel pizza till mig när jag bara åt en liten bit… :(

 

 

Film med brorsan :)

 

Katen som blev över... Usch det ser ju bara vidrigt ut! Försökte få i mig lite mer men nu mår jag bara illa :(

Kommentarer
Postat av: Nina [Julkalender]

Hej! går runt och fråga folk om vad dom tycker om Brända mandlar, skulle vara kul om du ville svara vad du tycker om det, har du smakat det eller inte? vad tycker du om det? tänkte göra ett stapeldiagram av alla kommentarer om jag får tillräckligt, så skulle betyda mkt för mig om du ville svara :D



http://earthangel.blogg.se/2011/december/22-december-2011-lucka-22.html#comment



ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer! God jul!

Postat av: Linnea

Hahaha pommes på pizza? :D

2011-12-28 @ 16:20:42
URL: http://linneagjardman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0