Jobbigt

Livet känns rätt tufft och jobbigt just nu. Jag känner mig så begränsad. Är det verkligen tänkt såhär? Är det verkligen meningen att man ska behöva känna att man inte kan nå sina drömmar? Jag tror jag tänker för mycket. Känns inte som att jag kan leva fullt ut som det ser ut just nu. Jag är bara trött på allt! Vill bara bort ett tag. Jag vill fly från verkligheten. Jag vill bara somna och vakna upp till en värld där ingenting är omöjligt. Det känns som att jag måste lämna allt för att kunna växa. Jag vill glömma.

 

Jag vill lämna er. Jag vill glömma er. Jag vill att ni glömmer mig. Jag vill gå vidare och låtsas som att jag aldrig levt det här livet. Jag vill börja om. Men jag antar att min tid kommer…

 


Kommentarer
Postat av: cissi

Gud vilekn fin blogg du har och älskar din header och dina bilder ha en bra dag kram!

2011-12-16 @ 10:00:27
URL: http://cissilarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0