dålig uppdatering...

Hej på er! Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera ett par dagar nu… Ska bli bättre på det!

 

Nu sitter jag i sängen och ska nog sova snart. Jag tänkte ta ledigt i morgon och på fredag. I morgon ska vi inte göra något viktigt alls… Och på fredag åker jag till Örebro med mamii! Har fått veta lite betyg också… Dom flest kunde ha blivit bättre men jag kan jobba upp till VG i de flesta och i bild har jag redan Mvg! Usch nu känner jag hur ont jag har i hela kroppen… Tränade i typ tre timmar igår. Först en halvtimmes fysträning sen en och en halv timme volleyboll och sen en timme på gymmet efter det ;) (stolt tjej) Trots att jag inte har bloggat på typ två dagar så har jag (tragiskt nog) inget mer att skriva om… MEN! Ni kan få höra en helt underbar låt istället! Johanna skickade massa låtar till mig och då hittade jag den!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0