Sitter och skriver...

Nu sitter jag och skriver lite texter. jag brukade älska att skriva men jag har nästan slutat med det nu. Förr brukade jag till och med ha papper och penna i fickan varje gång jag gick till skolan så ifall jag skulle komma på något så kunde jag bara skria ner det.


Blev lite besviken när jag hörde att vi skriver låtar i grupper på musiken med melodin från låten use sombody som är en av mina favorit låtar att sjunga, och så klart så missade jag det! Så nu är alla indelade i grupper och alla skriver på svenska och ingen är seriös... Kul... :/ Skit kul också att vi ska spela in låtarna och jag får inte ens chansen att göra något seriöst!




Kommentarer
Postat av: evelina fromell

du det är inget att längta till vi ska fortsätta på fredag och jag gör allt annat än längtar till det D: ingen i våran grupp är seriös eller pratar det är bara jag och Amanda som försöker komma på texten så är typ skit sur på dom i min grupp><

2011-08-22 @ 20:46:50
URL: http://evelinafromell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0