inget bloggande

Jag kanske kommer sluta blogga ett tag. Jag mår inte så bra just nu, jag måste börja tänka men just nu är allt för mycket. Jag vill inte gå in så mycket på varför jag mår dåligt. Men redan första dagen i skolan bröt jag ihop. jag ville verkligen inte komma tillbaka till allt igen.


Jag vet inte om det syns så mycket i skolan förutom att jag gått där ifrån för att jag inte orkat med allt, tror dock inte att någon märkte att jag var borta.


Jag kommer kanske fortsätta blogga när jag reda ut allt som händer. Men just nu måste jag för5söka sköta skolan även om det bara gör mig ont för tillfellet...



Bjuder på en bild från sjuan (bad times)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0