Kläder...

Hej! Jag fick en fråga för ett tag sen om jag inet kunde lägga upp bilder på alla kläder som jag tänkte (eventuelt) sälja... Jag bara inte haft tid och ork att göra det en... Jag lovar att jag lägger upp d när jag kan!




Ah juste, I morgon är det sita dagen i skola för ig innan påsklovet! :)
Jag har först sovmorgon till typ 10.10 sn har jag mentorstid men jag får gå tidigare för att kunna gå på mitt utväklingssamtal. sen har jag SO och så slutar jag 12.20 :)

Sen blir det att åka till kretshmans! (stavning?) ^^ det är i alla fall ett litet "gatukök" typ 5 meter från skolan^^ Och nu tänker ni "och?" Hahah jag är ju faktiskt där ganska ofta nu för tin... Men det är nämlign SÅ att imorgon så firar jag och Henrik att vi har varit tillsammans i ett helt år! och vi ska äta glass där. (vi gjorde nämligen det när vi träffades första gången utanför skolan) Och sen kl 03.00 så åker vi till stockholm och sen vidare till finland! :)


Det blev ett ganska låååångt inlägg det här...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0