Skor :)




Jahaa.. Idag har jag varit hos tandläkarn. Det gick bra, jag får ta ut tandställningen redan i vår :)

Sen gick jag på stan för att köpa skor. I vanlig ordning så gör man allt i sista minuten! Det fick bli dom här skorna på bilden. Hittade dock tt par MYCKET snyggare innan som så klart var jätte obekväma!  Först tänkte jag ta dom ändå men jag orkar inte gå å ha ont i fötterna hela tiden ^^



tre saker om mig då:

1. Jag älskar att köpa fina presenter till folk

2. I år är det första gången som jag faktiskt vill att det ska komma mer snö :)

3.Jag ÄLSKAR att skriva^^

 

 

Sååå.. om ni inte redan var uttråkade så blev ni det nu ;D

 

Ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0