BraBildKvalite.se ;)

 

Hej alla glada!♥
Jag kom nyss fram till att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen! Men men, Just nu sitter jag ensam hemma. Har varit sjuk hela veckan! Jag hostar och snorar och har mig men det blir säkert bra snart ;)
Älsklingen är på åland! :( Jag saknar honom som fan och jag kan varken smsa eller ringa!
Jag får varkn se eller höra honom för ens på måndag.. om jag är frisk då vill säga.

Tänkte färga håret i morgon också :) Det blir rött igen^^ men det blir att se så torrt och dassigt ut på en gång, så nu har min kära mor gått och köpt nått balsam med färg i. :) 

på tal om hår, jag vet att mitt hår ser JÄTTE smutsigt ut på bilden, Jag vet inte varför faktisk, för håret var nytvättat när jag tog bilden :S

Ajja, ha det bra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0