Måndag



Heej! :)
Idag har det varit en ganska vanlig dag i skolan. När vi slutade så gick jag och evelina till stan för att köpa lunch^^
Jag åt inte i skolan eftersom att skolmaten är, rent ut sagt, äcklig. Men jag var duktig och köpte mat iaf :)
Och så fick jag lite pengar också, jag tänkt kansk köpa blekningsmedel och hårfärg :)

jaha jag har inte så mycket att skriva om igentligen, ska kanske se "spårlöst" sän och fixa lite med blogg designen (igen) haha^^

men ha det bra så länge, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lebb ???

2010-03-29 @ 20:49:28
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

Hejsan! :)



Vill du vinna mineralögonskuggor? I så fall har jag just nu en tävling i min blogg där du har chans att vinna valfria ögonskuggor från E.L.F cosmetics. Tävlingen avslutas 6 april.



Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana

2010-03-30 @ 19:43:23
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: henkee

Haha lol till lebbkommentaren xD

2010-04-16 @ 00:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0