Soldag :)



Idag blir en vanlig dag. Jag tänkte vara med evelina men det sket ju sig :/

Älsklingen ringde från grekland!!! :D Haha jag blev nästan blyg och sa inte så mycket^^
Tänk att man kan bli så lycklig bara av att höra någons röst :') ♥

Och btw, jag börjar fundera på en sak, vad är oro för något? Man kan vara jätte orolig över att något och inte tänka på annat än just den saken..

Jag har själv gått och oroat mig övr en sak som jag dock inte vill ta upp här. Men nu när jag tänker efter så, jag har ingen anledning att skrämma upp mig själv?

 

Det som händer måste hända. Och då behöver man inte tänka att allt kommer bli dåligt.

Jag tror att all har en mening, Så varför oroa sig när allt redan är bestämt från första början?

Nu fick ni något att tänka på, hehe.. ;)

Hoppas ni förstod och ni som behöver kan ju tänka på det ;)

 

Ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0