Torsdagskväll




Hej! Jag vet att jag att jag lova att uppdarera bättre idag men Ebba åkte inte förs kl fem och så har jag vart jätte trött hela dagen! :(


Men nu gör jag ett lite kvälls inlägg ist :)


Har nyss kolla på en jättemysig film (crossroads) Med Britney Spears i huvudroll :)

Insåg en sak också, vad gör folk med sina liv? Det jag menar är att just nu går mitt liv ut på att: plugga, tänka på framtiden, betyg, bli bättre i skolan, få fler vänner med samma intresseen och drömma. Drömma om framtiden och på saker jag vill hinna göra i mitt liv.

Så jag undrar, varför inte börja nu? Livet är för kort för att bara sitta och drömma! Det finns så mycket som man alltid pratar om att göra men som aldrig blir av? Men jag tänker börja nu! :)

Är det någon som håller med mig? sitter ni också hemma och drömmer?


Go 4 it! :)


haha, vad tycker ni om bilden föresten? Helt ok för att vara tagen med mobilkamera tycker jag :)


Ha det bra nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0