NYTT!




Hihi nu ska jag berätta något roligt här ;)

Jag och Ebba och älskling hade planerat att var hos honom på nyår typ as länge... SÅ idag när jag och min söta mamma var och skulle köpa kläder till nyår så ringer Henke. Han låter nedstämd och besviken och säger att vi inte kunde vara hos honom på nyår :/ Så jag tänkte: happ, jag får väll vara hemma i år igen.. (sadface)
Och dessutom så hittar jag inget att ha på mig!

Mamma ser och känner alltid när jag är ledsen över något. Självklart så berättade jag att det inte blev något i morrn. Hihi och då tyckte mamma så synd om mig så hon köpte halsbandet som stod högst upp på min önskelista just nu! :D Hon är så söt :) (ja, även när jag inte får saker)

Älskar dig Mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0