....



ursäkta bilden, är på pisshumör idag ;O

Jag har klagat hela dagen så nu slutar vi med det tycker jag ;O

Sååå.... Bra saker som hänt idag: Jag fick G i idrott!!! :D jag vet jag vet... ett G lixom? men vafan i början av hela sjuan så hade jag IG pga att jag hade över 50% frånvaro på idrotten! (fy skäms) Men jag tycker att det är ganska bra att lyckas få G på mindre än en termin! :)

Andra bra saker idag... Jag kom nyss på att nu när jag har G i idrott så har jag nog inte IG i någonting! :) Okej jag liggr på G-nivå i nästan allt men har också några VG:n. men man ska väll inte klaga när man är godkänd? Dock sa min mentor att jag ska försöka hålla mig på G-nivå för tillfellet men fuck that! ;) Jag kommer ha toppbetyg i slutet på nian! och ni som tror något annat kan slänga er i sjön eller nått! hehe... (A) <3

som ni ser så är det mest stavningen jag behöver öva på... men så kan jag ju tillägga att mitt tanientbord inte är det bästa, ibland så missar den bokstäver. Specielt E! ^^


Kommentarer
Postat av: Axel Hildenborg

sv; gud va pinsamt att du titta såååå långt bak i arkivet ;$

men det va väll inte så dålig eller? du fick inte IG iaf :D



hihi asöm!

2010-12-14 @ 20:55:21
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/
Postat av: Anonymous

Man har inte betyg i sjuan...

2010-12-22 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0