Vaken !



(yttligare en bil från ljungskile)

Pappa väckte mig nyss för att det var lunch. Jag är hur trött som hellst och orkar inte ens duscha!
Men jag måste för mamma har lovat att färga håret på mig :) Jag var jätt rädd för att färga för några dagar sen eftersom att jag ska bleka och alla frisörer varnar mig för att göra det. Men nu ska jag sluta vara rädd för det! :) det blir säkert jätte bra så länge jag har rätt inställning^^
Jag har inte så myckt mer att skriva om just nu. Jag var i "stan" med Evelina igår :) Vi hade kul men jag tog dock inga bilder. Jag hitta ingt förutom en ny ögonfransböjare, Haha men nu ska jag inte sitta och tråka ut er nå mer^^

ha de bra♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0