Torsdag :)



Nu har jag nyss fått krafter nog att göra ett nytt inlägg^^
Jag har inte bloggat på typ 2-3 veckor :O Men det har hänt hur mkt som helst!
Just nu sitter jag men So-läxan. Jag har nyss gjort en uppsatts om BRIS (barnens rätt i samhället) Och nu ska jag snart göra en till om FN eller något xP

Jag är lite smått grinig idag. Helt utan anledning! men det lugnar nog snat ner sig ;)

Valborg i morrn :) Jag ska såklart Träffa Ebba (a) Och en annan sak som jag inte har berättat (a) Jag ska hem till min älskade Henkyyy ;) Och så följer Evelina med :)

Nu blev jag genast mkt gladare :')

 Jag längtar tills i morrn kväll, jag längtar efter mina älskade vänner i skolan och jag håller på att dö av längtan efter Henke! ♥

Hmm.. Det blev ett långt inlägg idag men jag tycktye det behövdes ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0