påsklov! :)

Äntligen lov! :) Jag har igentligen inte så mycket att skriva om. Just nu pratar jag med Ebba i telefon och berättar allt jag skriver jag är ganska jobbig mot henne just nu^^
haha asngående bilden så hade jag inget bättre att ladda upp. men jag kan ju meddela att jag fick världens godaste juice av pappa^^ vi hade ingen hemma så min söta fader gjorde egen åt mig :) haha intressanta klubben anteknar. Nej mn som ni märker så har jag inte så mycket att skriva om. JAg kan ju bara säga att vi hadde en tävling i skolan idag och min klass vann 2 timmars håltimme :)

Ja juste, jag åker till ljungskile på lördag och Eba kanske följer med. Vi får se om jag lyckas blogga där ifrån^^

puss & kram♥



^^ fin bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0